Produkt dnia
Sukienka S8272
Sukienka S8272
95,00 zł
szt.
Sukienka S8276
Sukienka S8276
92,50 zł
szt.
Sukienka S8286
Sukienka S8286
95,50 zł
szt.
Sukienka S8280
Sukienka S8280
95,00 zł
szt.
Sukienka S8290
Sukienka S8290
98,00 zł
szt.
Sukienka S8288
Sukienka S8288
95,00 zł
szt.
Sukienka S8274
Sukienka S8274
98,00 zł
szt.
Sukienka S8282
Sukienka S8282
98,00 zł
szt.
Sukienka S8278
Sukienka S8278
95,50 zł
szt.
Sukienka S8271
Sukienka S8271
90,00 zł
szt.
Sukienka S8281
Sukienka S8281
92,50 zł
szt.
Sukienka S8284
Sukienka S8284
92,50 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin sklepu

I. Warunki ogólne:
1. Kupując na urzo.com.pl w pełni akceptujesz poniższy regulamin.
2. urzo.com.pl - wykonuje usługi, pośredniczy i pomaga w zakresie organizowania zakupu produktów widniejących w naszym sklepie, za pośrednictwem Internetu.
3. Sklep urzo.com.pl należy do spółki Galar Sp z o.o. Marszałkowska 126 00-008 Warszawa NIP: 5252797176 REGON: 384005652.
4. Poprzez złożenie zamówienia zlecasz usługę urzo.com.pl polegającą na modelu logistycznym:
-pomoc w zawarciu umowy z dostawcą zagranicznym (Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Holandia, Hong Kong, Tajwan, Chiny, Turcja, Japonia) oraz pomoc w przekazaniu niniejszemu dostawcy kwoty za produkt w celu przekazania przesyłki na adres kupującego (cena końcowa jest ceną całkowitą za usługę, produkt oraz dostawę),
-świadczenie pomocy kupującemu przy ewentualnej procedurze reklamacyjnej, gwarancyjnej lub zwrotu produktu u dostawcy zagranicznego, Oferta jest skierowana do osób indywidualnych. Ekspozycja internetowa produktów nie stanowi oferty, a jedynie zaproszenie do prowadzenia negocjacji. Stan związania ofertą następuje w momencie zatwierdzenia zamówienia przez urzo.com.pl.
5. urzo.com.pl umożliwia płatność przelewem.
6. Zdjęcia mają charakter informacyjny i mogą nieznacznie odbiegać od stanu rzeczywistego. Nie stanowi to podstawy do jakichkolwiek roszczeń względem urzo.com.pl. Ewentualne roszczenia mogą być kierowane wyłącznie do producenta lub dostawcy.
7. Eksponuje jedynie towary dostawcy. Opis, zdjęcia oraz produkty są własnością dostawcy. Wszelkie roszczenia względem opisu, zdjęć czy produktów powinny być kierowane do dostawcy, urzo.com.pl  nie ponosi za nie odpowiedzialności.
8. Wszelkie nazwy handlowe, opisy lub znaki towarowych są własnością producentów oraz ich prawnych właścicieli. Są one używane tylko w celach informacyjnych.
9. Wszystkie produkty oferowane na aukcjach są własnością sprzedawców zagranicznych, urzo.com.pl nie ma do nich żadnych praw, prezentuje je jedynie na swoich ofertach.
10. Decydując się na zakup poprzez urzo.com.pl Kupujący udziela nam pełnomocnictwa do zamówienia towaru w jego imieniu oraz do przekazania płatności dostawcy zagranicznemu/producentowi.

II. Procedura składania i realizacji zamówień:
1. Zamówienie usługi można składać za pomocą przycisku "do koszyka" następnie "złóż zamówienie".
2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail lub/i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.
3. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
4. Wszystkie produkty wysyłane są przez dostawcę zagranicznego za pośrednictwem Poczty Lotniczej. Końcową fazę dostawy realizuje Poczta Polska.
5. Z zamówienia można zrezygnować, jeżeli przesyłka nie została nadana, w momencie gdy przesyłka jest już transportowana na adres klienta nie ma możliwości rezygnacji do momentu jej otrzymania.
Zwrotu z tytułu błędnie dobranego rozmiaru, są jak najbardziej dopuszczalne.
6. Cena znajdująca się na naszym sklepie jest ceną całościową i składa się z kosztu usługi transportowej oraz z ceny produktu u dostawcy. urzo.com.pl pomaga również w przekazaniu kwoty za produkt dostawcy zagranicznemu. Całkowite ceny są podane w złotych polskich (mogą być także przeliczane na inne waluty w przypadku zamówień zagranicznych).
7. Firma prowadzi tylko usługi internetowe, nie ma możliwości indywidualnego odbioru towaru.

III. Wysyłka:
1. Zamówienia są wysyłane z magazynu dostawcy zagranicznego. Szacowany czas dostarczenia przesyłki przez pocztę lotniczą w połączeniu z Pocztą Polską to około 13-22 dni roboczych licząc od dnia zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas dostawy może wynieść 28dni+. Jeśli do 45 dni roboczych przesyłka nie dotrze - kupujący może ubiegać się o zwrot pieniędzy wysyłając informację sklep@urzo.com.pl. Kupujący, który otrzyma zwrot pieniędzy, a paczka jest już do niego wysłana i jej status wyświetla się w systemie trackingowym w momencie otrzymania przesyłki zobowiązany jest do:
a) zwrócenia przesyłki
b) powiadomienia nas o chęci zatrzymania przesyłki i przelania kwoty z powrotem na nasze konto
Czynności te muszą być wykonane do 7 dni od daty otrzymania wiadomości od urzo.com.pl zawierającej informację o otrzymaniu powiadomienia o doręczeniu przesyłki.

IV. Tryb postępowania reklamacyjnego:
1. Reklamacje można zgłaszać poprzez e-mail sklep@urzo.com.pl. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać dane osoby zamawiającej (imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail) oraz opis przyczyny reklamacji. Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie do 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
2. W ramach świadczonej usługi pomocy urzo.com.pl pośredniczy w procedurze reklamacyjnej, gwarancyjnej lub zwrotu produktu u dostawcy zagranicznego. Poniżej przedstawiono zasady zgodne z lokalnym prawem dostawcy zagranicznego.

V. Procedura reklamacji, gwarancji:
1. Procedura gwarancji jest rozpoczynana w następujących zdarzeniach:
- gdy wysłany produkt został uszkodzony w czasie transportu,
- gdy przesyłka zostanie zagubiona,
- gdy pomyłkowo zostanie wysłany inny produkt,
- gdy produkt nie działa prawidłowo,
W takich przypadkach produkt jest wymieniany na nowy. Zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu pierwszych 14 dni. Możemy poprosić o zdjęcia produktu i opakowania paczki, dlatego zalecamy zachowanie opakowania przez w celu ułatwienia procedury. 
Nowy produkt zostaje wysłany po odesłaniu wadliwego.
2. W przypadku chęci reklamacji towaru należy go odesłać na adres sprzedawcy zagranicznego. W celu otrzymania adresu należy przesłać informację na sklep@urzo.com.pl. Zastrzegamy sobie do 5 dni roboczych na przekazanie adresu.


VI. Zwroty
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością i formularze, który otrzymasz po kontakcie e-mailowym.
Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

VII. Podatki i cło:
1. Przesyłka może zostać zatrzymana do kontroli celnej. W razie nałożenia cła i podatku, opłaty te muszą być uiszczone przez zamawiającego i na nim spoczywa ta odpowiedzialność. 99,99% paczek NIE jest zatrzymywanych.

VIII. Bezpieczeństwo Twoich danych:
1. Oferujemy ochronę prywatności i bezpieczne zakupy. Nigdy nie ujawniamy danych osobowych osobom trzecim. Wszystkie informacje zebrane przez nas są wykorzystywane tylko wyłącznie do właściwego procesu zamówienia.

IX. Wysyłka faktur i rachunków:
1. Potwierdzeniem zawartej transakcji sprzedaży usługi pomocy jest Dowód zakupu. Chęć jej uzyskania należy potwierdzić poprzez kontakt z nami.
2. Dowód zakupu potwierdzający zakup usługi można otrzymać drogą elektroniczną.
3. Otrzymywanie dowodu zakupu w formie pliku pdf lub jpg jest bezpłatne. Kupujący, by móc odebrać i przeglądać dowód zakupu w formie pliku pdf musi posiadać adres poczty elektronicznej, na który zostanie wysłana oraz musi posiadać program pozwalający na przeglądanie plików pdf.
4. urzo.com.pl zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, wszelkie zmiany regulaminu wchodzą w życie w terminie 7 dni od ich ogłoszenia. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian realizowane są na dotychczasowych zasadach. Zmiana regulaminu nie ma wpływu na już złożone zamówienia.

X. Polityka Prywatności
Dane osobowe przekazywane nam przez Klientów przetwarzamy w sposób zgodny z zakresem udzielonego przez Klientów zezwolenia oraz wymogami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.). Dane osobowe Klientów przechowujemy na serwerach zapewniających ich pełne bezpieczeństwo. Dostęp do bazy danych posiadają jedynie uprawnieni pracownicy Sklepu.
Każdy Klient, który przekazał nam swoje dane osobowe ma pełną możliwość dostępu do swoich danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub też żądania usunięcia.
Sklep nie przekazuje, nie sprzedaje ani nie użycza zgromadzonych danych osobowych Klientów osobom trzecim, chyba że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie Klienta albo na żądanie uprawnionych na podstawie prawa organów państwa w związku z toczącymi się postępowaniami.
Nasz Sklep posługuje się również tzw. plikami cookies (ciasteczka). Pliki te są zapisywane na komputerze Klienta przez nasz serwer i dostarczają danych statystycznych o aktywności Klienta, w celu dobrania naszej oferty do jego indywidualnych potrzeb i gustów. Klient w każdej chwili może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania cookies, choć musi mieć świadomość, że w niektórych przypadkach odłączenie tych plików może wpłynąć na utrudnienia w korzystaniu z oferty naszego Sklepu. Pliki cookies zapisywane na komputerze Klienta przechowują informacje na temat:

  • sesji Użytkownika,
  • ostatnio oglądanych produktów,
  • oddania głosu w ankiecie.

Pragniemy zwrócić Państwa uwagę, że jeżeli na stronie internetowej naszego Sklepu zamieszczamy linki prowadzące do innych, nieadministrowanych przez nas stron internetowych, to nie możemy odpowiadać ani za zawartość tychże stron, ani za stopień ochrony prywatności realizowany przez administratorów tych stron. Podejmując decyzję o przejściu na takie strony, Klient czyni to na własną odpowiedzialność. Zachęcamy przy okazji do zapoznania się z polityką prywatności realizowaną przez te strony, zanim Klient udostępni im swoje dane osobowe.
Materiały reklamowo - promocyjne wysyłamy Klientom jedynie wówczas, gdy wyrazili na to zgodę. Dotyczy to w szczególności newslettera wysyłanego Klientowi, jeżeli potwierdzi wyraźnie wskazanego przez nas linka zawierającego akceptację na otrzymywanie newslettera o aktualnych promocjach,  rabatach i nowościach w naszym Sklepie. Materiały te dotyczą  wyłącznie oferty naszego Sklepu.
Wszelkie pytania, wnioski i sugestie odnoszące się do ochrony Państwa prywatności, w szczególności danych osobowych prosimy zgłaszać na adres bądź telefonicznie pod numerem .


Dziękujemy Państwu za korzystanie z naszych usług, dokładamy wszelkich starań, aby klient był zawsze zadowolony i wracał do nas ponownie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl